piątek, 25 marca 2016

ZDJĘCIE W TLE

Pomyślałam sobie, że pokażę zdjęcie z tła w pełnej krasie i że może będzie to początek jakiegoś cyklu. Taka "krótka historia jednego zdjęcia".


Zdjęcie zrobiłam w środku Hanoi, przy Nefrytowej Świątyni. To ta świątynia, do której prowadzi, dobrze udokumentowany przez wszystkich turystów, czerwony most (Most Wschodzącego Słońca). Aparat twierdzi, że zdjęcie zostało zrobione 29.08.2007, o godz. 11:45. Prawie nic nie przedstawia, ale kiedy na nie patrzę, to od razu jestem tam i czuję zapach kadzideł.
Poza tym widać tu, co bardzo kojarzy mi się z Wietnamem, perspektywę powietrzną, która zaczyna działać już na drugim planie. Tylko elementy z przodu są wyraźne, a cała reszta jest za mgłą (tutaj akurat nie jest to żadna perspektywa, tylko najzwyklejszy dym, ale takie właśnie błękitem rozmyte wspomnienia mam)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz